Nová strategie Asahi Breweries Europe, kam patří i společnost Plzeňský Prazdroj, počítá se zásadními investicemi do českých značek. Vedení skupiny pěti středoevropských pivovarů to při setkání s vybranými médii, včetně HN, označilo za jednu ze svých hlavních priorit.
Pilsner Urquell na rozdíl od nedávné minulosti nemá být vyráběn nikde jinde než v Plzni. Bude se vyvážet jako hotový produkt se vším všudy ze svého domovského místa. A bude hlavní exportní značkou celé skupiny vlastněné Japonci.
K tomu, aby to bylo možné, se v Plzni investovalo do nové varny, která má produkci ležáku zvýšit asi o třetinu. Rozšíření varny vyšlo zhruba na 300 milionů korun a otevře se v červnu.
Kozel je pak další klíčovou značkou. U něj ale má být do budoucna možná takzvaná licenční výroba blízko trhů, kde se bude nabízet. Partnery pro takovou spolupráci Asahi momentálně hledá.
Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká
80
% článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru