Nová strategie Asahi Breweries Europe, kam patří i společnost Plzeňský Prazdroj, počítá se zásadními investicemi do českých značek. Vedení skupiny pěti středoevropských pivovarů to při setkání s vybranými médii, včetně HN, označilo za jednu ze svých hlavních priorit.

Pilsner Urquell na rozdíl od nedávné minulosti nemá být vyráběn nikde jinde než v Plzni. Bude se vyvážet jako hotový produkt se vším všudy ze svého domovského místa. A bude hlavní exportní značkou celé skupiny vlastněné Japonci.

K tomu, aby to bylo možné, se v Plzni investovalo do nové varny, která má produkci ležáku zvýšit asi o třetinu. Rozšíření varny vyšlo zhruba na 300 milionů korun a otevře se v červnu.

Kozel je pak další klíčovou značkou. U něj ale má být do budoucna možná takzvaná licenční výroba blízko trhů, kde se bude nabízet. Partnery pro takovou spolupráci Asahi momentálně hledá.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.