Stále dražší práce nutí obchodní řetězce, které zaměstnávají tisíce lidí, přehodnocovat některé jejich dřívější plány.

Podle Matta Simistera, jenž řídí aktivity společnosti Tesco také v Česku, řetězec například zásadněji nerozvíjí svůj e-shop itesco.cz. Děje se tak i kvůli růstu mzdových nákladů. "Platforma bojuje s nedostatkem řidičů pro zavážení zboží. Omezili jsme výběr času rozvozu. Celý ten projekt pak musíme nějak přepracovat, aby byl životaschopný a vydělával. Zatím tomu tak není a výrazně do toho v tuto chvíli neinvestujeme," říká Simister v rozhovoru pro HN.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se