Za dva dny, konkrétně v pátek 25. května 2018, vstupuje v účinnost nové obecné nařízení o ochraně osobních údajů v EU. Je známé pod zkratkou GDPR (General Data Protection Regulation) a ovlivňuje chod velkých firem i jednotlivých realitních makléřů; výrazně se odráží i v online prostoru.

Cílem tohoto nařízení, které má významný dopad nejen na to, jakým způsobem jsou osobní data ve firmách zpracovávána, ale velký vliv má především na marketing, je zásadní zvýšení ochrany osobních dat občanů Evropské unie. Chcete-li svým klientům, nájemcům či potenciálním kupcům i nadále zasílat newslettery či jiné marketingové materiály, nejpozději od 25. května to budete muset dělat jinak, než tomu bylo doposud. Přitom nezáleží na tom, kde vaše firma sídlí nebo osobní údaje zpracovává. Rozhodující je, že se tato data týkají občana Unie. Ten je chráněn bez ohledu na to, která organizace jeho data spravuje a ve které části světa má své sídlo.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Dva roky se o něm mluví, mnozí jej zodpovědně zavedli do praxe, jiným stále dělá vrásky na čele, někteří se snaží ho ignorovat a doufají, že jim to projde. O čem, že je řeč? Přece o GDPR.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.