Každé třetí vypité pivo na světě vyrobí některá z firem ze skupiny AB InBev. Koncern je s tržbami, které v přepočtu přesahují bilion korun, jasnou jedničkou globálního pivního trhu. Má za sebou první celý rok po fúzi s do té doby dvojkou SABMiller. Témata, která tento gigant řeší, jsou logicky klíčová pro celé odvětví.

HN nedávno navštívily centrálu společnosti v belgické Lovani. Právě Belgie je přitom pro AB InBev zásadní zemí. Zdejší pivní kultura je považována za velmi vyspělou, řada inovací se rodí právě tady. AB InBev u své centrály v blízkosti svého tradičního pivovaru Stella Artois provozuje Globální inovační a technologické centrum GITEC.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • AB InBev uzavřel první rok po spojení se SABMiller.
  • Výzvami pro lídra globálního pivního trhu jsou boom minipivovarů nebo regulace reklamy.
  • Zásadní strategií AB InBev je investice do nízkoalkoholických či nealkoholických piv.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.