Každé třetí vypité pivo na světě vyrobí některá z firem ze skupiny AB InBev. Koncern je s tržbami, které v přepočtu přesahují bilion korun, jasnou jedničkou globálního pivního trhu. Má za sebou první celý rok po fúzi s do té doby dvojkou SABMiller. Témata, která tento gigant řeší, jsou logicky klíčová pro celé odvětví.

HN nedávno navštívily centrálu společnosti v belgické Lovani. Právě Belgie je přitom pro AB InBev zásadní zemí. Zdejší pivní kultura je považována za velmi vyspělou, řada inovací se rodí právě tady. AB InBev u své centrály v blízkosti svého tradičního pivovaru Stella Artois provozuje Globální inovační a technologické centrum GITEC.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se