Kdo si myslí, že stát přijde Air France zachránit a vyřešit její ztráty, je na omylu. Když nebude konkurenceschopná, zmizí, šokoval Francouze začátkem tohoto týdne ministr financí Bruno Le Maire.

Jde o taktický nátlak, snahu přimět stávkující zaměstnance aerolinek k rozumu a následně k přijetí přiměřeného zvýšení platů? Nebo může Air France, společnost, s níž se potkáte na každém větším letišti, opravdu zbankrotovat?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Může zbankrotovat i takový gigant, jako jsou aerolinie Air France-KLM?
  • Neschopnost vydělávat i v dobrých časech je hodně špatné znamení.
  • Recept na změnu firma nemá. Navíc je nyní bez hlavy.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru