Výrobky či některé jejich součástky upravené jihočeskou firmou Technicoat mají uplatnění od automobilového přes těžařský po potravinářský průmysl prakticky po celém světě. Na první pohled nejsou vidět − jde o speciální povrchové úpravy. Díky know-how Technicoatu například stačí toaletní mísy v letadlech Boeing spláchnout jen jedním decilitrem vody.

Zakladatel a spolumajitel firmy Martin Kortus je ukázkovým příkladem úspěšného podnikatele, který v 90. letech dokázal svoji společnost úzce specializovat a navázat ji na globální ekonomiku. Dnes Kortus po rozjetí provozu pobočky v Indii přemýšlí o dalších místech, kam by stálo za to expandovat. Řeší ale také téma typické pro řadu podnikatelů s kořeny v 90. letech − nástupnictví a předání firmy další generaci.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru