Pozice Prahy coby cíle kongresových turistů z tuzemska i zahraničí výrazně posílí. Příští rok v létě bude dokončena obrovská multifunkční hala vedle O2 areny. V plánu je i přístavba Kongresového centra Praha. Do toho vznikají nová konferenční centra a do kongresových prostor investují i hotely.

Zvýšení počtu mezinárodních kongresů a konferencí patří mezi hlavní strategické cíle Prahy. Mají pozitivní vliv na příjmy do veřejných financí a zaměstnanost a těží z nich i soukromý sektor. Ekonomické přínosy kongresového průmyslu dokládá i loňská studie poradenské společnosti KPMG. Ta upozorňuje mimo jiné na to, že zahraniční kongresový host v metropoli utratí čtyřikrát až pětkrát více než běžný turista. A když je spokojený, do destinace se pak vrací na dovolenou.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru