Volkswagen, který minulý týden jmenoval novým generálním ředitelem a předsedou představenstva Herberta Diesse, čeká ještě jedna změna: nové logo, jež má podstatně zlepšit image koncernu a také ho definitivě "odstřihnout" od emisního skandálu.

"Logo představíme veřejnosti příští rok spolu s novou řadou elektrických automobilů," sdělil na tiskové konferenci v Berlíně Jochen Sengpiehl, marketingový šéf značky Volkswagen. Podle něj se nový emblém musí stát "výrazným symbolem" nastupující elektromobility. "Naším úkolem je přitáhnout k ní co nejvíce lidí," dodal Sengpiehl v rozhovoru pro agenturu Bloomberg. Tento manažer pracoval pro VW v období let 2006 až 2009, potom odešel k Hyundai Motors, aby se loni v září opět vrátil do Wolfsburgu.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.