Většina významných vlastníků úspěšného českého start-upu Kiwi.com plánuje své podíly prodat. Zakladatel a ředitel internetového prodejce letenek Oliver Dlouhý si však chce svá procenta a moc ve firmě udržet. Je připravený svůj podíl navýšit, prodej rychle rostoucí firmy může navíc blokovat. Má na to právo jako člen vedení, který vlastní více než devatenáct procent firmy.

"Pokud by investoři chtěli své podíly prodat, rád jim to umožním, ale pouze za podmínek, aby se moje pozice ve firmě nijak nezhoršila a udržel jsem si míru vlivu, kterou mám," řekl Dlouhý v rozhovoru pro HN.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Někteří vlastníci úspěšného českého start-upu Kiwi.com chtějí své podíly prodat.
  • Zakladatel a ředitel prodejce letenek Oliver Dlouhý si však chce svůj podíl a moc ve firmě udržet.
  • Pokud by do firmy vstoupil někdo bez zájmu Kiwi.com rozvíjet, je Dlouhý připraven takový prodej blokovat.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru