Auta s naftovým motorem mají kvůli emisnímu skandálu špatnou pověst a jejich prodej klesá, zejména v západní Evropě. Výrobci se ale nevzdávají. Snaží se nejen zabránit dalšímu odlivu zákazníků, ale i získat nové. To je hlavní důvod, proč koncern Volkswagen tento týden ohlásil, že v Německu zahajuje "dubnovou ofenzivu".

Znamená to, že se rozhodl nadále vyplácet zákazníkům, kteří vymění starší naftový model za nový, nezanedbatelný finanční příspěvek. Ten závisí na velikosti vozu a pohybuje se od tří tisíc (například Polo) do deseti tisíc eur (Touareg). Platnost této "nákupní prémie" měla původně vypršet koncem roku, pak byla prodloužena do konce března. Nynější akce má trvat do konce června.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 60 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.