Neodejde-li šéf věhlasné firmy včas, a navíc si nepřipraví svého nástupce, může se mu to vymstít. Na vlastní kůži to nyní pociťuje sir Martin Sorrell, zakladatel a generální ředitel společnosti WPP, jež je jedničkou ve světovém reklamním byznysu. Třiasedmdesátiletý matador čelí obvinění, že nekalými praktikami získal neoprávněný majetkový prospěch.

Zprávu o anonymním udání jako první přinesl americký list The Wall Street Journal. Podle něj měl Sorrell zpronevěřit sumu, jež není pro společnost WPP s loňskými tržbami 15,3 miliardy liber (v přepočtu kolem 460 miliard korun) podstatná.

V článku se dále dozvíte

  • Sir Martin Sorrell, šéf britské WPP, největší reklamní společnosti světa, čelí obvinění, že si nezákonně přisvojil část firemního majetku.
  • Z pohledu firmy s tržbami přes 15 miliard liber nemá jít o významnou sumu, ale vedení přesto najalo právní firmu, aby obvinění prošetřila.
  • Je možné, že Sorrell (73) nynější kauzu "nepřežije" a bude nucen odejít, i když se obvinění neprokáže.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru