Necelý milion DMS zpráv poslali loni lidé v Česku na dobročinné účely. Oproti roku 2016 je to skoro o pětinu méně, ovšem celkem se podařilo vybrat skoro o tři miliony korun více. Může za to loňská novinka – kromě klasických DMS za 30 korun mohou totiž lidé v Česku už rok posílat i DMS za 60 a 90 korun.

A využívají toho více, čtvrtina všech odeslaných DMS byla právě ve vyšších cenách, přičemž 90korunových poslali ještě více než těch za 60 korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se