E-shop Mall rozšiřuje své prodejní kanály a začne se více zaměřovat na takzvaný omnichannel retail. Prodejna v Nových Butovicích je první v řadě pilotních modernizací, které vycházejí z nové prodejní koncepce Mall.cz. Cílem je umožnit zákazníkům okamžité zakoupení vystaveného zboží a vytvořit z nakupování příjemný zážitek. Prodejna nabízí showroom s výstavní plochou a produktové stěny napříč různými segmenty. Mezi prvními spolupracujícími značkami se objevily například Philips či Lego.

„Snažíme se našim zákazníkům nakupování co nejvíce usnadnit. Proto jsme pojali změnu prodejen právě tímto způsobem, který jim ušetří čas a umožní lépe si vybrat. Oblíbené zboží bude na prodejně k dispozici, takže zákazníci nebudou muset čekat na naskladnění, ale rovnou si ho zakoupí a odnesou. Věříme, že nové prodejny s moduly s různým sortimentem zákazníky zaujmou,“ dodává Ivan Vodička, ředitel služeb zákazníkům Mall Group.

Nová prodejna je zároveň druhým výdejním místem Mall.cz v Praze, v němž si zákazníci mohou vyzvedávat tzv. big boxy, objemné zásilky jako ledničky, pračky či televize. Veškeré zakoupené zboží navíc lze jednoduše vyzkoušet přímo v prodejně ve zkušební zóně, která nabídne zázemí na rozbalení zboží a jeho vyzkoušení včetně elektrické zásuvky.

Modernizací projde dalších zbývajících 17 výdejních míst Mall.cz v ČR a měla by být dokončena do začátku vánoční sezony 2018. Změna koncepce se dotkne také pobočkové sítě CZC.cz a Uloženka.cz. Do konce roku vzniknou sdílená výdejní místa pro e-shopy ve skupině Mall Group včetně například výdeje zboží poslaného přes Uloženka.cz.

Více k logistické proměně skupiny Mall Group přinese dubnové vydání časopisu Logistika, v němž vyjde rozhovor se šéfem logistiky firmy Pavlem Knapem. 

Související