Dopravní nehoda je sama o sobě nepříjemná. Mnohdy však po ní následuje zdlouhavý proces s pojišťovnou. V Directu se rozhodli zjednodušit svým klientům vyřízení této procedury. Nově by na to mělo stačit jen několik kliknutí v mobilní aplikaci. Obdobnou službu v Česku už od loňského roku nabízí pojišťovna AXA, která ji po pozitivních zkušenostech zavedla i na slovenském trhu.

Takzvaná samolikvidace klientem však není jediná inovace, kterou Direct chystá. Přichází také s čidly pro chytrou domácnost, která mohou pomoci škodám předejít.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Direct pojišťovna po vstupu nového investora plánuje více technologicky inovovat.
  • V příštích měsících zavede možnost, aby si klienti vyřídili odškodné po bouračce sami přes mobilní aplikaci. Podobnou službu už nabízí například pojišťovna AXA.
  • Letos uvede na trh také chytrá čidla, která budou hlásit vytopení či vloupání.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru