Síť nákupních parků je v tuzemsku hustá, nové se staví už i ve městech s méně než 10 tisíci obyvateli. To ale neznamená úpadek výstavby komerčních zón. Místo prodejen potravin a zboží denní potřeby do nich však bude častěji mířit jiný typ nájemců − vzorkovny, řemeslníci či menší firmy se svým obchodním zastoupením, kancelářským a skladovým zázemím.
"Jednotky tohoto typu se staly v poslední době velkým trendem na trhu," říká Jiří Kristek, vedoucí oddělení pronájmu nákupních parků v poradenské společnosti Cushman & Wakefield. "Tyto plochy jsou vhodné zejména pro sídla firem, velkoobchodní zázemí, školicí centra, vývojová centra, výdejny a sídla e-shopů či pro prodej specializovaného zboží," popisuje.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...