Evropské komisi se vůbec nezamlouvá dominantní postavení společnosti Google v oblasti internetového vyhledávání a on-line reklamy. Zvažuje proto dokonce i krajní možnost, že americkou firmu kvůli zajištění konkurence na trhu rozdělí na více menších částí.

"Myslím, že je důležité, aby tato varianta byla na stole," řekla britskému listu The Telegraph dánská komisařka Margrethe Vestagerová, která má ochranu hospodářské soutěže na starosti. "Ještě jsme se sice nedostali tak daleko, ale je důležité mít oči otevřené," dodala.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se