Sklářská společnost Preciosa, která je známá hlavně svými lustry a štrasovou bižuterií, se chce prosadit i v jiném, nyní postupně vznikajícím oboru − autodesignu. Jejich broušené křišťálové autodoplňky by se mohly stát součástí interiéru luxusních modelů třeba německé továrny BMW. Není navíc vyloučené, že se sklo objeví i v nových řadách značky Škoda.

"Může se jednat o trend, který v příštích letech bude v automobilech hodně vidět," vysvětloval HN majitel Preciosy Ludvík Karl, proč považuje tento obor za atraktivní.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se