I tak tradičně konzervativní část podnikového IT, jako je plánování podnikových zdrojů, prochází inovacemi a mění se pod vlivem nových technologií - v současnosti dokonce docela radikálně. Významnou roli zde hraje umělá inteligence a internet věcí.

Nástroje využívající umělé inteligence (AI) dokážou uživatelům především poskytovat svá doporučení založená na analýze obrovského množství dat. Zaměstnanec oddělení prodeje tak například dostane návrh personalizovaných slev doporučených pro jednotlivé zákazníky. Cílem je přitom maximalizovat každou objednávku. Software dokáže velký objem dat o objednávkách a obchodních případech nejen analyzovat lépe a rychleji než člověk, ale navíc se díky strojovému učení i stále zdokonaluje.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se