Společnost J.K.Schrauben působí na slovenském trhu od roku 2002. Jejím hlavním oborem je prodej spojovacího materiálu, kotvicí a nýtovací techniky. Po problémech s původním informačním systémem se společnost rozhodla ke změně - potřebovala rychle odstranit přetrvávající potíže a rozšířit možnosti využití ERP ke zjednodušení firemních procesů.

Prvním z požadavků zákazníka na Abra Gen tedy byla co nejrychlejší implementace. V ostrém provozu byl systém spuštěn již dva měsíce od zahájení implementace. Hlavním úkolem nového systému bylo především zajistit funkční řešení skladového hospodářství i maloobchodního prodeje a vlastní, zakázkově upravenou cenotvorbu. Dalším zásadním požadavkem bylo propojení systému s plánovaným e-shopem, ať již v rámci Abra Gen, či případně zvoleného řešení třetí strany.

Zajímavým bodem implementace byla zakázkově upravená cenotvorba, která umožňuje automatickou kalkulaci prodejní ceny připočtením stanovené procentní přirážky k nákupní ceně nebo naopak určení slevy z prodejní ceny odpočtem daných procent.

"Při výběru nového systému jsme vzali v úvahu dobré reference firem, které využívají Abra Gen, a důležitá pro nás byla také skutečnost, že s ním pracuje velké množství zákazníků na Slovensku i v Čechách, což byl dobrý předpoklad funkčnosti systému," říká Miroslav Šajmír, obchodní ředitel J.K.Schrauben.

Abra