Tradiční hračkářství bojují se snižujícím se zájmem o běžné hračky, a navíc jim zákazníky přebírají velcí on-line prodejci. Největší hračkářský řetězec v USA, společnost Toys R Us, oznámil, že prodá nebo zavře přes 800 prodejen ve Spojených státech. V ohrožení je tak přes 30 tisíc pracovních míst firmy, která začínala v roce 1948 jako malý obchod ve Washingtonu a v současné době má po celém světě 1600 prodejen. V reakci na to klesla cena akcií také zavedeným hračkářským firmám, jako je Hasbro nebo Mattel.

Toys R Us už dříve zavřelo pětinu svých prodejen v USA. Firma zároveň již v lednu oznámila, že zavře své pobočky ve Velké Británii, kde zaměstnává asi 3000 pracovníků, ve Španělsku a Francii.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru