Před devíti lety vsadil Miroslav Uďan se svým bývalým společníkem jako první v Česku na to, že budou podnikatelům pronajímat e-shopy. Sami měli zkušenost s vývojem a řízením vlastních obchodů s kosmetikou či parfémy a stálo je to hodně peněz i času. "Viděl jsem tehdy dokument o zlaté horečce na Klondiku. První zlatokopové tam zbohatli na zlatě a další pak na prodeji rýčů a lopat. Uvědomil jsem si, že jsem zlatokop z druhé vlny," říká o svých začátcích sedmatřicetiletý podnikatel, který se narodil v Košicích.
Dnes šablony pro internetové obchody firmy Shoptet využívá více než 12,5 tisíce českých e-shopů a asi tisíc na Slovensku. Většina z nich jsou začínající prodejci, matky na mateřské, ale jsou mezi nimi také podnikatelé se stamilionovými obraty.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru