Soudní znalec a specialista na investiční aspekty filatelie David Kopřiva pomáhal s nákupem mauritiů do českých rukou. Působí i jako mezinárodní aukční agent spolupracující se švýcarskou aukční síní David Feldman nebo českým aukčním domem Burda Auction, který tento víkend prodává nejvzácnější českou známku – Pošta československá 1919.
HN: Vidíte, že na českém trhu roste zájem o investice do známek?
Rozhodně, a těží z toho podle mě víc než různé jiné alternativní investice. Dobíháme vývoj, jaký je v zahraničí. Větší zájem o známky na Západě začal za hypoteční krize v roce 2008, dobré věci jsou o 100 procent výš. A toho si všímají i tuzemští investoři, a to inspiruje pak zase širší vrstvy k nákupům.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru