Kdokoliv, kdo zavítá autem do Česka, získá intenzivní pocit, že se ocitl uprostřed bouřlivé národovecké kampaně. Vkusně rozmístěné billboardy podél silniční a dálniční sítě, jež zdobí česká vlajka, si vysloveně říkají o pozornost. Kdo by ve chvíli, kdy při pohledu na poutače zvažuje, která politická strana je v zemi uprostřed Evropy vylepila, postrádal zajímavé nabídky na kvalitní těsnění, software, který myslí za nás, či pojistku, která se hodí třeba ve chvíli, kdy to s vozem napálíme přímo do billboardu, jenž ji nabízí?
Majitelé billboardů to ovšem vidí jinak, těm reklamy doopravdy chybí. Respektive příjem z nich. "Politická strana", která ovládla Česko, je v podstatě vlivovou agenturou, která se vylepením vlajek chtěla zbavit odpovědnosti za odstranění poutačů. A také doufala, že politiky "ukecá". Stejně jako to zkoušela celou dobu předtím. Na zákazu billboardů se poslanci shodli už na začátku roku 2012, a to původně u všech silnic. Billboardová lobby zaúřadovala hned v Senátu, který novelu do sněmovny vrátil s tím, že se zákaz bude vztahovat jen na billboardy na hlavních silnicích a dálnicích. A tak se stalo.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily v Hospodářských novinách. Těšit se můžete na texty Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru