Evropa přitvrzuje v ochraně uživatelů sociálních sítí. Přiměla provozovatele Twitteru, Facebooku a Googlu+ změnit smluvní podmínky. Uživatelé těchto on-line služeb nyní získávají účinnější prostředky k ochraně svých spotřebitelských práv.

Stane-li se například evropský uživatel sociální sítě obětí klamavé reklamy, bude mít možnost domáhat se odškodnění.

Dosud se vše řídilo zákony USA, kde dotyčné firmy sídlí, které spotřebitele proti takovým podvodům téměř nechrání.

Další důležitou změnou je, že provozovatelé sociálních sítí už nemohou měnit uživatelské podmínky bez předchozího upozornění.

V článku se dále dozvíte

  • Evropská komise přitvrdila v ochraně uživatelů sociálních sítí.
  • Zveřejnila seznam změn, podle kterých se budou muset v Evropě řídit zámořské společnosti Facebook, Twitter a Google+.
  • Hlavní změnou je možnost podat stížnost proti nekalým obchodním praktikám nikoliv v USA, ale v Evropě.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.