Evropa přitvrzuje v ochraně uživatelů sociálních sítí. Přiměla provozovatele Twitteru, Facebooku a Googlu+ změnit smluvní podmínky. Uživatelé těchto on-line služeb nyní získávají účinnější prostředky k ochraně svých spotřebitelských práv.

Stane-li se například evropský uživatel sociální sítě obětí klamavé reklamy, bude mít možnost domáhat se odškodnění.

Dosud se vše řídilo zákony USA, kde dotyčné firmy sídlí, které spotřebitele proti takovým podvodům téměř nechrání.

Další důležitou změnou je, že provozovatelé sociálních sítí už nemohou měnit uživatelské podmínky bez předchozího upozornění.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se