Na webu YouTube zveřejňují videa, ve kterých komentují hraní počítačových her nebo v nich dávají módní tipy. Jiní zase na sociální síti Instagram ukazují například snímky svých kulinářských výtvorů.
Takzvané influencery, jako jsou třeba Kovy nebo Shopaholic Nicol, starší Češi většinou neznají. Mezi teenagery ale mají tito mladí internetoví tvůrci, k nimž se řadí youtubeři či blogeři, statisíce fanoušků. Proto už influenceři lákají také desítky tuzemských firem, které s jejich pomocí mezi mladými své služby či produkty na webu propagují.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru