Už přes pět let jezdí školy, firmy a rodiče s dětmi do Chotilska u Příbrami. Tady na sportovně-zábavních atrakcích zažívají podobné věci, jaké znají z televizních soutěží O poklad pevnosti Boyard nebo Wipeout. Řeší různé úkoly zaměřené na pohybovou zdatnost a šikovnost. Musí například přeskákat tři proti sobě se točící plošiny a ještě se vyhnout kyvadlům létajícím nad hlavami. U všech je třeba spolupracovat v týmu. Loni do Chotilska do centra s názvem TEPfactor přijelo celkem 30 tisíc lidí. Obrat firmy, která tuto atrakci postavila a provozuje, dosáhl 30 milionů korun.

Úspěšný podnikatelský projekt Tomáše Chrousta dostane brzy "sourozence". V nejbližších měsících by se měly otevřít další herny TEPfactoru v Dubaji, ve Varšavě a do konce roku by měla začít stavba druhé pobočky v Česku, konkrétně v Mikulově.

V článku se dále dozvíte

  • Český sportovně-zábavní koncept TEPfactor kromě Chotilska, kde funguje už přes pět let, vyroste ve Varšavě, v Dubaji a v Mikulově.
  • Náklady na výstavbu herny, kterou nejčastěji využívají firmy pro teambuildingové akce či školy, vyjde asi na milion eur.
  • TEPfactor financuje svůj rozvoj také z dluhopisů, nabízí výnos sedm procent ročně.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.