Prognostici míní, osud mění. Motto prvního povolebního týdne "Kam zmizel Miloš" naznačilo, že staronový český prezident vůbec nemusí naplnit chmurné předpovědi, jak nám teď povzbuzená hlava státu dočista zdivočí. Zatím to naopak vypadá, že se Miloš Zeman "vytrácí po anglicku".

Nemá cenu spekulovat, jestli důvodem prezidentovy povolební neviditelnosti, zrušení pravidelného vystoupení na TV Barrandov či narychlo odvolaného hradního jmenování nových rektorů byla únava, příprava na mluvčím Ovčáčkem oznámenou dovolenou nebo snad nepřiznané zdravotní potíže. Spíš se ptejme, jak je česká politika na případné Zemanovo vytracení připravena? Měl by třeba některý z neúspěšných lednových kandidátů na prezidenta šanci uspět napříště?

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru