Vysokoškolský učitel Vít Šisler má neotřelý způsob výuky. Ve svých kurzech dává dohromady studenty nových médií, informatiky a dalších oborů a nechává je navrhovat výukové počítačové hry. Tímto způsobem vznikly i části vzdělávací simulace Československo 38−89: Atentát, určené pro žáky středních škol, jež sbírá ocenění po celém světě. Ačkoliv je Šisler propagátorem využívání technologií ve výuce, klasický model vyučování podle něj nikdy nenahradí.

"Klíčovou roli bude vždy hrát osobní kontakt učitele a studentů," říká Šisler, působící jako odborný asistent na oboru studia nových médií na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Jde o obor na pomezí humanitních a technických věd, který podle Šislerových slov před 11 lety doslova vybujel ze zápalu několika nadšenců.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Vít Šisler učí na oboru studia nových médií.
  • Se studenty v hodinách navrhuje počítačové nebo deskové hry, které slouží k výuce na středních školách.
  • Právě projektové vyučování a učení se praxí jsou podle něj klíčové kroky pro další rozvoj vysokoškolského vzdělávání.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.