Není těžké stát se na chvíli hokejistou, kosmonautem nebo obsluhou vysokozdvižného vozíku. Teoreticky stačí nasadit si správnou helmu, vzít do ruky malý ovladač, hokejku vybavenou senzorem pohybu nebo si stoupnout do opravdové "ještěrky". Jen málokdo však něco takového zkusí, a ještě méně uživatelů se k tomu vrátí.

Technologie virtuální reality (VR) vzbuzovala posledních několik let velké nadšení, které povzbudil Facebook dvoumiliardovou akvizicí výrobce headsetu Oculus Rift. Google rozdal a prodal více než 10 milionů papírových headsetů pro mobilní VR, stejné množství mobilních brýlí pro VR rozdal k telefonům také Samsung v podobě svého systému GearVR vyvíjeného spolu se společností Oculus VR.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každé pondělí ráno najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru