Spolu s rozšířením spolupráce oznámila firma Salesforce, že se IBM stává jejím hlavním poskytovatelem cloudových služeb. IBM zase označila Salesforce za svou preferovanou platformu pro zapojení zákazníků v rámci prodeje a služeb.

„Firma IBM se stala klíčovým poskytovatelem cloudových služeb na platformě Salesforce a jde o důkaz toho, že IBM Cloud pomáhá firmám od základů změnit způsob jejich podnikání,“ řekla prezidentka a výkonná ředitelka IBM Ginni Rometty.

„Kombinace IBM Cloudu a služeb Watson s produkty Salesforce Einstein a Quip přinese mnoho inovativních řešení, které společnostem umožní propojit se zcela novým způsobem se zákazníky a využít přitom sílu cloudu a umělé inteligence,“ dodal výkonný ředitel Salesforce Marc Benioff.

V rámci tohoto rozšířeného strategického partnerství vytvoří IBM nové IBM WatsonQuip Live aplikace, které propojí schopnosti služeb Watson a Quip. Tyto interaktivní a zákazníkovi na míru přizpůsobené aplikace budou integrovány přímo do jakéhokoli Quip dokumentu. Prodejní týmy díky nim budou moci efektivněji reagovat na jakoukoli obchodní příležitost. Prostřednictvím jednotné platformy pro vytváření a úpravy dokumentů v rámci služby Quip mohou zákazníci v rámci jakéhokoli projektu spojit relevantní obsah v centralizovaném dokumentu. Při práci tak nemusí přepínat mezi několika okny a aplikacemi.

Integrací služeb IBM a Service Cloud dojde k propojení schopností systémů IBM Watson a Service Cloud Einstein. Díky tomu se budou moci firmy při rozhodování o tom, co zákazníkům nabídnout, opřít o doporučení umělé inteligence. Prediktivní analytika umělé inteligence firmám pomůže vybudovat si se zákazníkem silnější vztah, protože jim umožní nabízet personalizované interakce založené na posledním hovoru nebo chatu.

IBM a Salesforce mají vice než 4 000 společných zákazníků a jejich partnerství už pomohlo firmám jako je například Autodesk zavést nová řešení Watson a navázat silnější vztah se zákazníky.

 

Související