Před pár týdny vybízel poradce prezidenta Martin Nejedlý novináře, aby si sami spočítali billboardy s Milošem Zemanem, pokud chtějí vědět, kolik stojí kampaň za jeho znovuzvolení. Nyní nezisková společnost EconLab kampaň analyzovala a zjistila, že do prvního kola stála 18 milionů.

Původně Miloš Zeman prohlašoval, že kampaň nepovede. Nicméně ta probíhala před prvním i nyní před druhým kolem voleb. Její financování je nejasné. Nejproblematičtější jsou akce dotované spolkem Přátelé Miloše Zemana, který ovládají prezidentovi blízcí spolupracovníci z Hradu. Sdružení tento týden přiznalo, že dalo na kampaň už 11,5 milionu korun. Původ peněz však členové spolku odmítají zveřejnit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.