Před pár týdny vybízel poradce prezidenta Martin Nejedlý novináře, aby si sami spočítali billboardy s Milošem Zemanem, pokud chtějí vědět, kolik stojí kampaň za jeho znovuzvolení. Nyní nezisková společnost EconLab kampaň analyzovala a zjistila, že do prvního kola stála 18 milionů.

Původně Miloš Zeman prohlašoval, že kampaň nepovede. Nicméně ta probíhala před prvním i nyní před druhým kolem voleb. Její financování je nejasné. Nejproblematičtější jsou akce dotované spolkem Přátelé Miloše Zemana, který ovládají prezidentovi blízcí spolupracovníci z Hradu. Sdružení tento týden přiznalo, že dalo na kampaň už 11,5 milionu korun. Původ peněz však členové spolku odmítají zveřejnit.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.