Richard Vegera převzal pozici ředitele týmu Ferrari začátkem roku 2018. V minulosti působil téměř dvacet let ve společnosti Porsche Inter Auto CZ, a to v rámci prodejního týmu Porsche na pozicích vedoucího prodeje a brand manažera. Od roku 2009 navíc zastával pozici výkonného ředitele Porsche centra Praha, kde měl na starosti kompletní management prodeje, výroby, komunikaci s výrobcem, plánování prodejů a prezentaci značky Porsche v České republice.

Richard Vegera také zajišťoval tvorbu strategie a působení značky na českém trhu či koordinaci poboček v Brně a Ostravě. Podobná náplň práce ho čeká také v týmu Ferrari. „Jsme moc rádi, že můžeme ve svých řadách přivítat velice zkušeného manažera, kterého jsme se rozhodli přivést v rámci zkvalitňování a rozšiřování služeb v České republice. Věříme, že právě Richard Vegera nám pomůže nadále rozvíjet značku Ferrari a poskytovat našim současným i potenciálním zákazníkům ten nejlepší servis,“ řekl Petr Kudláček, který zůstává generálním ředitelem společnosti Scuderia Praha.

Scuderia Praha v letošním roce navázala na úspěšná předchozí léta, když prodala celkem 90 vozů značky Maserati a dalších 40 vozů Ferrari. I přesto si společnost pro rok 2018 klade ještě vyšší cíle. „Rádi bychom v následujícím roce přivítali co nejvíce nových zákazníků. Primárním cílem je pro nás však zlepšování služeb, které poskytujeme našim klientům. Chceme, aby od nás získali vše, co potřebují, a cítili se u nás co nejlépe,“ dodal Kudláček.

 

Související