Mladí lidé se podle průzkumů stále více zajímají o zdravý životní styl. Pro firmy, jako je švýcarská společnost Nestlé, to znamená, že musí nacházet stále nové způsoby, jak je získat.

Největší výrobce potravin na světě, Nestlé, to teď zkouší pomocí "přebarvení" svého dlouholetého produktu, čokoládové tyčinky KitKat, narůžovo. "KitKat díky tomu zůstane svěží značkou, jež bude zajímat mileniály," tvrdí podle deníku Financial Times Sandra Martinezová z vedení Nestlé. Jako mileniálové se obvykle označují lidé narození po roce 1980, případně ještě mladší.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se