Největší česká banka podle počtu klientů − Česká spořitelna − zavede letos na všech svých 561 pobočkách tablety. Místo stolních počítačů budou tato mobilní zařízení bankovním poradcům sloužit jako hlavní prostředek při jednání s klienty. Tato technologie při obsluze klientů ještě standardem na pobočkách bank v Česku není. Z konkurentů ji běžně využívají ČSOB a její Poštovní spořitelna, Air Bank a mBank. I ty je do všech svých poboček rozšířily teprve během loňska.
"Tablety jsou nejvíce využívány pro biometrické podepisování většiny smluvních a dalších dokumentů s klienty. Klient je má pak ve svém elektronickém bankovnictví přehledně uspořádány a nemusí doma řešit papírovou kartotéku," říká Patrik Madle, mluvčí ČSOB. Podle Jany Karasové, mluvčí Air Bank, je také výhodou, že klient může sedět přímo vedle bankovního asistenta a dívat se společně na jednu obrazovku, kde je přesně takové internetové bankovnictví, se kterým pak bude pracovat doma.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru