Rvete se jako malé děti a své zákazníky berete jako rukojmí, kritizují americká média Amazon a Google. Na mysli mají souboj o desítky milionů tamních diváků, kteří se na přelomu roku stali jen němými svědky vzájemného blokování televizních služeb, jež jim obě firmy poskytují.
Byznysy internetových gigantů se zdánlivě neprotínají − Amazon ve světě prorazil se svým e-shopem, Google zase dominuje vyhledávání na internetu a zveřejňování videí na YouTube, který vlastní. Na americkém trhu je ale situace odlišná a poslední roky na něm probíhá vleklá válka obou firem na poli televizní zábavy.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru