Existuje spousta měřítek úspěchu. Pozice na trhu, peníze na účtech, hodnota značky nebo spokojení zákazníci. Ve světě technologií nemusí vždy platit, že nejlepší jsou firmy, které nejvíce vydělávají. Letošek ukázal, že právě nejziskovější firmy mohou u spousty uživatelů ztratit dobré jméno. Jejich pozici na trhu to přitom nemusí ohrozit, jsou příliš velké, uživatelé jsou na nich závislí.

Velká mobilní trojka

Nejlepší vysvědčení z trojice Apple, Huawei a Samsung si zaslouží Huawei − nejvíce se zlepšil. Čínský telekomunikační obr se v polovině roku stal druhým největším výrobcem telefonů na světě, dostal se před Apple, výrazně zlepšil kvalitu svého softwaru a aktualizací, Huawei Mate 10 Pro je možná vůbec nejlepší telefon na trhu v poměru ceny a výkonu.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru