Vratislav Kulhánek se od června, kdy oznámil kandidaturu na prezidenta, ani jednou nedostal do role jednoho z favoritů souboje o Hrad. A nepatří k nim ani necelý měsíc před prvním kolem. Prosincový volební model agentur Kantar TNS a Median pro Českou televizi mu přisuzuje 1,5procentní zisk.

Bývalý šéf Škody Auto však podobným číslům nevěří. "Vycházejí podle toho, kolik kdo zaplatí. To je smutná realita," říká Kulhánek. Svou největší podporu spatřuje nejen u lidí, kteří pracují ve fabrikách nebo žijí na venkově, ale i u podnikatelů a šéfů firem. Ani jedni podle něj nejsou v průzkumech příliš zastoupeni.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Bývalému šéfovi Škody Auto Vratislavu Kulhánkovi nevěstí předvolební průzkumy v souboji o Pražský hrad úspěch.
  • Nejstarší z kandidátů jim příliš nevěří a doufá, že se mu podaří získat podporu od lidí pracujících ve fabrikách a žijících na venkově.
  • Chybějící politické zkušenosti za svůj handicap nepovažuje, naopak sází na zkušenosti z obchodních jednání v Evropě.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.