Vratislav Kulhánek se od června, kdy oznámil kandidaturu na prezidenta, ani jednou nedostal do role jednoho z favoritů souboje o Hrad. A nepatří k nim ani necelý měsíc před prvním kolem. Prosincový volební model agentur Kantar TNS a Median pro Českou televizi mu přisuzuje 1,5procentní zisk.
Bývalý šéf Škody Auto však podobným číslům nevěří. "Vycházejí podle toho, kolik kdo zaplatí. To je smutná realita," říká Kulhánek. Svou největší podporu spatřuje nejen u lidí, kteří pracují ve fabrikách nebo žijí na venkově, ale i u podnikatelů a šéfů firem. Ani jedni podle něj nejsou v průzkumech příliš zastoupeni.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...