Motivace organizací revidovat své nákupní a finanční procesy může být různá, nicméně nepřekvapí, že hlavním cílem bývá zlepšení finančního řízení a realizace úspor. Každý nákup, a s tím spojený budoucí výdaj, ovlivňuje vaše cash flow. Problém nastává v okamžiku, kdy jednotlivé části cyklu nefungují v propojeném celku. Nákupní požadavky se vytvářejí bez vazby na rozpočty, nákupy bez porovnání nabídek, od neschválených dodavatelů a za nejasných podmínek, nákupním objednávkám chybí vazba na požadavky, dodacím listům na faktury a platby. V takovém prostředí nelze očekávat efektivitu, transparentnost a podložená finanční rozhodnutí. Neviditelné ztráty se nabalují a vy je reflektujete se zpožděním - v tom lepším případě.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se