Podle analytiků jde v případě inkoustového firemního tisku stále o relativně malý segment, jenž ovšem výrazně roste. Jaká je aktuálně situace na trhu?

Zásadním problémem, který při implementaci inkoustové technologie na českém trhu vnímáme, je konzervativní přístup velké části IT manažerů k této technologii jako takové. A to přes fakt, že jde o jasný trend, který přináší zásadní úspory v oblasti tisku. Přesto v posledních třech letech vnímáme zvýšený zájem minimálně o možnost otestování inkoustových technologií, což nám výrazně pomohlo při implementaci těchto řešení u několika velkých firemních/public zákazníků, kde jsme dodali stovky těchto zařízení.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se