Pouhé přestěhování výrobní linky k přežití Avie v jejím "druhém životě" stačit nebude. Celý segment nákladních vozidel totiž v příštích deseti letech celosvětově čekají náročnější podmínky než ty, které svým nemalým dílem postupně zadělaly na zmíněnou klinickou smrt Avie v roce 2013.
Avia se stala jednou z obětí finanční krize. Ashok Leyland se totiž v jejím důsledku dostal do problémů s klesajícím odbytem i na domácím trhu a musel "zeštíhlovat", na což doplatila právě také Avia.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Týden v komentářích HN
Máte zájem o informace v širších souvislostech?
Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru