1. Díky fotce je profil osobnější

První, co náborář nebo budoucí šéf na našem profilu vidí, je fotka. Měla by proto reprezentovat to, jak chce člověk působit v pracovním životě. "Nejjednodušší rada je dát si na LinkedIn takovou fotku, na které vypadáme úplně stejně, jako bychom šli na pracovní pohovor na pozici, o kterou se ucházíme, nebo třeba první den do práce," říká Eliška Vyhnánková, odbornice na sociální sítě. Fotky z dovolené nebo z baru na LinkedIn nepatří.

2. Citáty nefungují

Hned pod fotkou se zobrazuje motto. Někteří Češi prostřednictvím toho sdělují světu životní kréda, kterými se řídí. "Setkávám se s tím, že lidé vyplní políčko například citátem ,Žij každý den, jako by byl tvůj poslední.' To by tam ale být nemělo," vysvětluje Vyhnánková. Motto je neobratný překlad anglického slova headline − titulek. Mělo by se jednat o stručné shrnutí toho, kdo jsme a co děláme. Dobrým mottem profilu může být například "obchodní manažer, který hledá práci". Pokud máte pracovní zkušenosti z více oborů, náborář bude mít hned jasno v tom, kam profesně v současné době směřujete a co hledáte.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.