Ve světě byznysu se už dlouho používá pro označení obchodů mezi výrobci a zprostředkovateli (tedy nikoli prodej konečnému spotřebiteli) označení B2B, tedy business to business, což hezky vypadá a libozvučně zní. Zdá se ovšem, že se nám rodí trochu nový B2B − baby to baby.

Který český hudebník je světově nejsledovanější? Těžko říci, ale pokud budeme posuzovat podle počtu zhlédnutí na YouTube, nehledejme mezi klasiky. Není to Karel Gott (píseň Být stále mlád má úctyhodných 5,7 mil. zhlédnutí) ani jeho mladší černobílý remake/feat. od Bushida (neuvěřitelných 21 milionů zhlédnutí). Nehledejte ani mezi Kryštofem (Cesta, 25 milionů zhlédnutí) a není to ani Kabát (7 milionů). Pokud chcete vědět, kdo z našich hudebníků je na YouTube nejúspěšnější, hledejte jméno, které jste asi nikdy neslyšeli. Tedy pokud nemáte dítě.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru