Uši pracují 24 hodin denně. Vnímají vyzvánění telefonů, hovory kolegů, klapání podpatků na chodbě nebo puštěnou televizi. Kvůli hluku jsou lidé ve velkoprostorových kancelářích méně produktivní, přičemž s pozorností mají větší problém introverti než extroverti. Převážná většina firem se však zvýšenou hlučností v pracovním prostředí nijak zvlášť nezabývá. Důvodem je to, že společnosti často vůbec netuší, že by měly akustiku řešit. A obvykle to nevědí ani architekti, kteří podnikům tyto prostory navrhují.

"Akustika v projektu buď nebývá navržena vůbec, anebo není komunikována tak, aby si nájemce uvědomil její přidanou hodnotu," shrnuje své zkušenosti Jan Kaňka, jednatel firmy SilentLab. Podniky se při zařizování pracovního prostředí soustřeďují na výběr vhodných pracovních stolů a židlí. A když už architekti do kanceláří hluk pohlcující prvky přece jen navrhnou, nájemci na jejich radu nedbají.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • Pravidelné speciály v digitální podobě
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nevybrali jste si? Přejděte na všechny nabídky předplatného HN.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.