Uši pracují 24 hodin denně. Vnímají vyzvánění telefonů, hovory kolegů, klapání podpatků na chodbě nebo puštěnou televizi. Kvůli hluku jsou lidé ve velkoprostorových kancelářích méně produktivní, přičemž s pozorností mají větší problém introverti než extroverti. Převážná většina firem se však zvýšenou hlučností v pracovním prostředí nijak zvlášť nezabývá. Důvodem je to, že společnosti často vůbec netuší, že by měly akustiku řešit. A obvykle to nevědí ani architekti, kteří podnikům tyto prostory navrhují.

"Akustika v projektu buď nebývá navržena vůbec, anebo není komunikována tak, aby si nájemce uvědomil její přidanou hodnotu," shrnuje své zkušenosti Jan Kaňka, jednatel firmy SilentLab. Podniky se při zařizování pracovního prostředí soustřeďují na výběr vhodných pracovních stolů a židlí. A když už architekti do kanceláří hluk pohlcující prvky přece jen navrhnou, nájemci na jejich radu nedbají.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.