Vliv moderních technologií na náš způsob komunikace pociťujeme zejména v osobním životě − nová média nahradila třeba dopisy a pohledy. Ve firmách ale není kompletní adopce nového způsobu práce s daty tak snadná. A to i přes to, že pojem bezpapírová kancelář vznikl už v sedm­desátých letech minulého století.

"Většina lidí není na úplnou digitalizaci připravena. Papír je pro ně důležitý, můžou si na něj sáhnout, věří tomu. Pokrok jsou třeba čtečky knih, ale je to hlavně o mentální změně a připravenosti," říká Petr Dolejší, vedoucí konzultant firmy Sefira.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.