Poté co se Vladimír Finsterle v roce 2003 rozhodl ze svého informačního portálu o lécích udělat první českou on-line lékárnu, působil dlouho na trhu sám. Zakladateli oboru a jeho značce Lékárna.cz teď přibývají konkurenti, kteří rychle sílí. Bratři Martin a Petr Kasovi si pochvalují, že jejich Pilulka.cz po čtyřech letech fungování roste nad plán. Na internet se pustily lékárenské řetězce Dr. Max a Benu, on-line lékárnu chce ještě letos spustit i lídr mezi potravinovými e-shopy Rohlik.cz.

Aby Finsterle o post jedničky nepřišel, investoval 30 milionů korun do nového loga a webu, který by měl dokázat zobrazit nabídku na míru každému zákazníkovi. "Když si klient koupí třeba kosmetiku na mastnou pleť, tak to pravděpodobně souvisí s jeho dalšími problémy či potřebami. Prodávat mu další krém na mastnou pleť už je nesmysl. Spíš využijeme své odbornosti v tom, co s mastnou pletí může souviset," vysvětluje Finsterle s tím, že portál pak klientovi nabídne třeba potravinové doplňky, které by mu mohly pomoci. Takto by měl web začít plně fungovat začátkem příštího roku.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se