Do přední české módní firmy Pietro Filipi vstupuje Michal Mička z investiční skupiny C2H. Ve společnosti získá 80 procent akcií. Petr Hendrych, který značku na začátku 90. let založil, si v ní ponechá pětinový podíl. Pietro Filipi už injekci potřebovalo.

Česká dvojka mezi tradičními výrobci oděvů s půlmiliardovým obratem se v posledních letech dostala do problémů. Například v loňském roce skončila ve ztrátě. "Nového investora jsme se rozhodli hledat, protože jsme potřebovali další zdroje a také nový impulz," říká Hendrych. Důvodem potíží byly mimo jiné problémy s kvalitou používaných materiálů.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Michal Mička vstupuje do české módní značky Pietro Filipi, která se v minulých letech potýkala s poklesem tržeb.
  • Petr Hendrych, který firmu na začátku 90. let založil, si ponechá pětinu akcií. Bude se dále podílet na vývoji produktu.
  • Oděvní firma většinu své produkce šije v Česku a na Slovensku, což je na tuzemském textilním trhu ojedinělé.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru