Po patnácti letech přestávají lidé v Česku nakupovat hlavně ve slevách. Především ve městech mají víc peněz a nebojí se utrácet. Díky tomu se přibrzdil kolotoč slev, který sráží cenu zboží mnohdy o víc než polovinu. Přestože například balených potravin nakoupili lidé meziročně jen o pět desetin procenta méně ve slevových akcích (46,3 procenta), analytici jásají.
"Je to první moment, kdy jsme zaznamenali zastavení trendu, který vyčerpává potravináře i obchodníky," říká Tomáš Drtina, ředitel průzkumné agentury GfK pro Česko a Slovensko.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru