Husákovy děti, které do školy nastoupily za normalizace, pubertu prožily za perestrojky, na prahu dospělosti "dělaly" revoluci a za raného českého kapitalismu budovaly kariéru a majetky, konečně dospěly do věku, kdy se z mnohých z nich stali obránci tradičních hodnot. A nutno říct, že to není právě dobrá zpráva.

V politice tyto hodnoty definuje volnost praštit po hlavě (fyzicky i přeneseně) kohokoliv, kdo se odlišuje barvou pleti, rasou, náboženským a politickým přesvědčením. To vše v zájmu bezpečné budoucnosti, kde se ale největším nebezpečím zdá být právě část generace 45 plus.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Husákovy děti hájí své "tradiční hodnoty".
  • Mají za to, že kampaň #MeToo popírá přirozené vztahy mezi mužem a ženou.
  • Tady je hned několik mýtů, na nichž staví své argumenty proti ní.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru