Subaru Impreza se po několikaleté přestávce vrací na české silnice. V páté generaci a s radikálními řešeními. Jde o první model, který stojí na nové globální platformě japonské automobilky (brzy na ní vyjede i crossover Subaru XV). Auto má v základu balík aktivní bezpečnostní výbavy. Zcela se však zřeklo naftových motorů, koupíte jej pouze s benzinovými čtyřválci. Navíc s bezstupňovým automatem a pohonem všech kol. Má vůbec šanci zaujmout Evropany? HN to zjišťovaly během prvního svezení na ostrově Mallorca.

Globální platforma znamená, že ať už se bude nová Impreza prodávat v USA, Evropě, Asii nebo Austrálii, vždy bude stejná. To sice šetří náklady, ale před vývojáře i designéry to staví těžký úkol. Musí se jednoduše zalíbit všem. Minimálně z hlediska vzhledu se to povedlo. Hatchback si vzal příklad z většího modelu Subaru Levorg, podobá se mu tvarově, zejména pak na přídi. Tu zdobí LED pro denní svícení ve tvaru bumerangu. Auto se oproti předchozí generaci trochu prodloužilo, rozšířilo a zvedlo, vždy maximálně o pár centimetrů. I tak ale působí sportovním dojmem.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.